hej gohelg




psykologiuppsatsen är inskickad och får väl hoppas på ett bra betyg då. igår så vare torsdag och då vare först skola sen fick vi våra nya jävulska dåliga schema för vårterminen, noll av hundra toasters.. men sen så gick vi och fikade, gick på träning och därefter se på modo vs timrå, jäkla skitmatch, modo spelade ju faktiskt bra men ändå ska dem förlora haha....

och idag är det fredag, dryg dag på skolan, gick en snabbis på stan. hem och försöka hålla sig vaken så man kan somna ikväll. skulle ha drage till therese och massa bruds men orkade verkligen inte, så trött. plus att det blir att kliva upp tidigt imorn så, eftersom kl tio drar vi ner till klockarberget(?) och lirar match. herrarna har även match typ där så ska samåka, fyllon och högljud hemfärd lär jag ju tänka mig haha.

men nu ska jag fråga moder min om vi har nå karrrra hemma heh. har även lagt in nå bilder sen jag va ut och fota litt på min promenad. hehhehehhe bye love okej ah hej..
själv lyssnar man för övrigt på lejonkungen- och djungelboken-musik, gojävla haha......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0