change me




gick sisådära hos doktorn.. ingen vet vad som är fel, börjar bli lite orolig. fick veta förra gånget att jag varken är laktos eller gluten allergiker, men ska ändå prova att vara utan mjölk osv två veckor, så lever på laktosfritt nu haha. ska ta massa prover osv så blir att besöka sjukhuset snart igen..
proven gick sisådära, hoppas jag klarar mig. orkar inte med nå "extraprov" ;p har nog..

och idag är det fredag... frrrreeedagsmys! sitter dock framför tvn och småtittar på american pie och med datorn i mitt knä. haft sån förbannad mensvärk idag så vart en hemmarmysardag. om några timmar så kommer wille, studentfest och jävulskskap haha:) men nu ska jag .. ja göra nått. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0