you going down, down


oj var ett tag sedan man yttrade sig här haha. men iaf så vann vi matchen, jävulska skönt. wille kom hit och sov efter det för på söndagen åkte vi och badade i en "liten pool", bastade och bara myste på höga kusten hotellet :) jätte mysigt. på måndag va vi på gymnasiet lediga så vi åkte till birsta och fixade lite grejer, fikade, shoppade oså.

sen på tisdag vare skola, jippie... sen resten av veckan va jag hemma haha.. jätte kul. åkte till sjukhuset på fredagen oså. sen kom wille på fredag så då åkte vi till han där jag stannade hela helgen, ända till måndagmorgon för då vare dags för skola igen.. på lördagen åkte vi till hans mormors hus och kollade, otroligt fint hus :). jaja mysig helg iaf, spelledig dessutom haha.

idag vart det skola och sen fika med tjejerna. dock har jag haft fruktanssvärt ont i magen hela dagen. så vart ingen träning för mig idag. men snart så hoppas jag få veta vare är. läkarn min ringde igår och sa att jag ska gå vidare till en ny läkare, har blod i magen, inflamation, kanske nån sjukdom, blabla? hejhopp. förvånade mig inte ett dugg haha..
aja nu blire att försöka hinna ikapp med några ph avsnitt, missat för många nu haha..... sen kanske en middag skulle ju va bra. lovvvvve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0