alla lovers dag


kul att när man väl känner sig någorlunda i kroppen så man kan träna, då får man världens huvudvärk? jo .. någon verkar inte vilja att jag ska må bra iaf.. tabletterna har inte börjat verka vad jag känner av än iaf, men får väl hoppas det fixar sig snart.

men i fredags vart det skola och sen hem och vara med wille hela kvällen. på lördag åkte vi och kollade på city jam, han skulle sälja mösser så jag gick med jasmine och malin. dock frös man nästan ihjäl så jag och wille träffade mina föräldrar och fikade lite. sen vare bara att göra sig klar inför kvällen. celina fyllde 18 så vart mat, drickning oså där hela kvällen :) kulkul. sen lite mat och efterfest haha. sen var det söndag och man "firade" alla <3-dag med wille här och bara myste :) inget speciellt. gillar inte den dagen längre.. den dagen min mormor dog så känns lite tungt än. menmen :)

och idag har jag vare hemma. mått piss. mensvärk, ont i hals och huvud, hosta, ont i "magen" osv - allt kan man lika gärna säga. upp och ner är även några bra ord. pluggat lite. väldigt lite dock heh.. men nu ska jag se vem som vinner biggest loser heh :D love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0