en saga av siden




i fredags va jag med therese, jessica och julia efter skolan. stan, fika, färgade håret på dem, såg avatar på bio, åt varm go pizza haha (vart dock utlåst när jag skulle hämta pizzan, inte lika kul.. haha). wille hade vart på studentfesten så han sov sedan hos mig och va med han resten av helgen. mys.

och idag är det måndag. rolig start på dagen med att klockan åtta befinna sig hos den nya doktorn och få veta att man har en kraftig(!) inflamation, ska bli sövd och skit sedan för att kolla blabla. fyfan. mera prover dessutom. sen vart det en kort skoldag till typ elva. men för det har man vart duktig och pluggat lite. men nu är jag hungrig och vill ha våfflor med massa mums på heh. skynda mamma...... love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0