calling out


roligt att man inte hann komma ikapp sig med ph-avsnitten innan man får nå sms där det står "JACKIE OCH PATRIK HAHA!", ja hur kul va derå...? så då stängde jag av datorn och gick och la mig.. suren som ett biiiiii (nästan iaf...).

denna skoldag (8.00-10.30) var icke nödvändig. fick höra på en "kris-föreläsning". sen vart det stan med några bruds och köpte en klänning. sen en låååång fika på waynes och efter det kom min moder så då gick vi och kollade på lite grejer, köpte en tröja till då så nu är jag nöjd för idag heh ;). kom hem och fick gomiddag. och ja .. nu sitter jag här och försöker hitta nå bra städar-låtar, för nu måste det röjas överallt!! l-o-v-3 hehhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0