when you're not alone


nu har man fått mycket klagomål .. inge snällt tycker jag haha. men det blir säkert mer inlägg så småningom. men igår varen nionde personen som yttrade sig (hej lina!) så får väl lägga in ett inlägg nurå. fast har inte haft riktigt med tid över till detta så. men här kommer en (så kort jag bara kan) sammanfattning över veckan. det har hänt lite satt.

i tisdags vare skola och sen träning. onsdag vare också skola, sedan stan för att köpa presenter till pappa och sen packa inför tors och fre. för på torsdag morgon åkte jag och min klass ut till aspnäs med ettorna och treorna. sov över, lekte lära känna lekar, andra fula lekar, blabla. runt klockan ett på fredag åkte vi hem och då följde jag med pappa och handlade inför lördagen. sen vare bara att åka hem och fixa sig och sen åkte hela familjen och hämtade upp wille och sen till höga kusten hotellet och åt go middagen eftersom pappa fyllde 50 år. sen hem och mysa framför tvn oså.

lördag så städades och fixades det inför kvällen. sen så kom ca femtio pers hem till oss och åt mat och sådära. tur så fanns ju wille där så man slapp sitta själv med tanterna och gubbarna ;) de sista gick hem runt halv fem på morgonen haha. på söndag vaknade man sjuk och det är jag fortfarande. så idag måndag har jag bara varit hemma. bara tagit det lungt men även pluggat lite. och nu ser jag på Bad Company på nian. as bra film, redan sett men vafan :) så ska fixa lite te nu och sen fortsätta se. latero. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0