queen size


jag har lite önskemål som jag skulle vilja uppfylla och vetni, nu ska jag ta händerna ur röven (?) och försöka! iaf prova!? det skadar inte..
lina hjälpte en lite på travet ikv så imorn ska det kanske en av grejerna bli av .. om jag vågar haha.. aja det får man veta imorn kanske. fast om jag skämmer ut mig eller så så tänker jag inte berätta det här hahah..!

men nu ska jag fixa en lite fika tills imorgon, duscha och sen äre nog dags för sängen. vart ingen film satt.. love.




btw en efterfrågan om vart brottar-matilda har tagit vägen? vart hålleru hus kvinna?!? :(

Kommentarer
Postat av: matilda (asplund)

om jag är brottar-matilda så säger jag detsamma:o! jag vet inte ens var jag själv håller hus:o haha! vi får se till att hitta på nåt nån helg?!:D

2009-09-18 @ 23:05:25
Postat av: lindaaaaaaaaaa

haha såklart att det är du som är det........ ja det hoppas jag verkligen!:)

2009-09-22 @ 10:43:36
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/
Postat av: matilda

eller får du ta och komma hit=) eller planerar vi in att hitta på någe på höstlovet(Y)

2009-09-24 @ 00:31:23
Postat av: linda

ja skulle va kul :) får snacka lite framöver (y)

2009-09-26 @ 12:53:58
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0