praktik skador


min första praktik vecka har börjat. när denna är slut. är det fyra kvar. åh vad det känns jobbigt när man tänker så. men den har börjat ganska bra. är ju hos min gamla lärare som jag hade. inge fel på den fröken så det är kul. barnen är även lugna. hade ju denhära klassen och lärarn förra året så man vet ju vad man får / kan osv göra. så det känns bra. dock känns fem veckor väldigt länge..

aja. dock vart jag as förbannad idag. för måndags eftermiddagar och tisdags förmiddagar så ska vi vara på våran skola och ha en lektion. och jag vaknade med skön huvudvärk (nej..) men tänkte att nu ska jag vara duktig och kliva upp och åka. det gjorde jag också. sen när man kommer dit så har man ingen lektion. hur kul känns det. sen så började jag ju halv 12 nere på APUn satt kunde tage sovmorgon..... men nu ska jag iväg på träning. skönt med magvärk. heh.. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0