let me think about it


denna dag vart ganska rolig faktiskt. speciellt i matsalen men det ska vi icke ta här haha. inget speciellt, förutom att jag har börjat med Psykologi A nurå istället för Engelska B, ett mycket bättre val enligt mig iaf. kom hem ganska sent så kollade lite på tv innan det va dags för middag. sen har jag bakat morotskaka och den vart super gooo (skulle fan ha gått HR haha). och nu har man planerat lite inför helgen oså, hjälp pappa osv. men nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen kanske. lika bäst så. love.


vill ha sommar igen..


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Gillar du The City & The Hills Kika då in i min blogg..=)

2009-09-08 @ 03:36:22
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0