kolafärg i håret


nu har jag faktiskt bestämt mig ..tror jag! om jag vågar heh. näe men nästa vecka, nu på måndag, så ska vi ut på praktik i fem veckor. jag ska vara på samma ställe som jag va förra året, min gamla skola, så det ska bli roligt. nära och bra också, bara några meter så är man framme haha ;).

och eftersom man "slipper" träffa hela skolan på fem veckor hade jag tänkt att färga håret brunt. för då har man lite tid på sig att ändra tillbaka om det skulle bli helt fel, eller iaf hinna fixa till det så gott man kan. dock blire nog bruna slingor i håret först för att få se hure blir. skulle va jobbigt om man färgat det brunt och sen ångrar man sig direkt haha.. menmen.

jag är dock fortfarande osäker eftersom jag gillar min hårfärg, passar i det tycker jag. men ändå kul att prova på nått nytt? gah.. men ska nog prova med slingor iaf.. har ju som sagt fem veckor på mig att göra de bruna slingorna mörka igen haha.. vad tror ni?.. men nu promenad! love



det håret skulle ju man inte tacka nej till iaf.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0