go go go


de va riktigt kul på laserhallen :) aldrig vart där förut satt haha. efter att kört två omgångar så åkte vi och åt. sen drog vi till T och de andra började dricka, medans jag fick kolla på hah ;) men det funkar ju det också.

sen drog vi vidare till en annan fest där man träffade på några andra kända ansikten. några fullare än de andra. sen runt halv tolv så vare några smarthuven som fastnade i hissen så då drog alla därifrån haha. fanns inte så mycket att göra och jag behövde åka hem för att sova oså inför matchen, så jag och wille drog hem. mys.

sen vare bara att kliva upp och spela oavgjort mot klockarberget med 4-4. riktigt bra och rolig match faktiskt. fick med mig en tvåminutare och en assist hem haha. menmen. sen så har jag vart med wille tills han åkte hem. men nu movie. love.

Kommentarer
Postat av: kyyrille

du var fullast.....!

2009-09-28 @ 13:21:15
Postat av: linda

as full höhö

2009-09-29 @ 18:33:44
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0