fairytale


äckligt med småkryp. åkte till skolan på morgonen sen efter ett tag så fick jag (som tur va så jag slapp gå..) skjuts av sandra till sparvudden där vi skulle samla vattenprover, växter, smådjur, osv. sen fick vi åka tillbaka och äta lunch. sen skulle vi kolla på de dära djuren i microskåp(?) osv. förbannat äckligt. kommer aldrig våga bada igen...

sen så träffade jag lina på stan så kollade lite där. köpte inget speciellt, nån ögonskugga grej bara. sen drog vi iväg för att söka jobb haha. jo ni! man ska kanske börja jobba också hehe. kommer gå åt helvete. ni kanske får veta mer sen.

sen hem för att äta middag och nu sitter man här och ska ta en dusch. sen funderar jag på att sy in/fixa lite kläder. måste fixa det nu så det blir av nångång. sen blire nog att se på film med mamma och pappa. bara mysa lixom. sen måste man nog sova så man är taggad tills imorn! men fixa med allt nurå. love.

DM imorn på öbacka 09.00, 12.00 och 16.00. ses där va.

update: ja det är såklart i härnösand. så åk dit vettja, inte långt från sundsvall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0