day for day


sen vart det helg och det vart inget speciellt. eftersom jag vaknade med en stukad (?) tå för en vecka sen typ så har jag haft väldigt ont nu på slutet av veckan pga tränade med det oså några gånger haha. inge smart men så gåre! så i fredags så kom wille och sov här oså.

sen vare tänkt att man skulle dra ut på lördag men hade så jäkla ont haha så ville inte få det värre nu när man spec är frisk i övrigt och börjat med innebandyn, tänker inte missa något! så wille stannade och vi bastade, såg på filmer osv. för övrigt tycker jag saw filmerna är skitdåliga! så nu vet ni det...

och idag vart det inget spec, wille sov ju kvar så vart med han tills middag då han sedan åkte hem, såg lite på tv och nu ska jag slinga håret på mamma sen troligen se på en film och göra sig klar inför starten på veckan. måste gå på stan och kolla om jag hittar något roligt till min fader som fyller år på fredag. 50 år vafan.. nått roligt måste jag ju kunna hitta!? love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0