a la fullbokat


vart apu och träningar denna vecka bara. förutom igår fredag då både jag och min moder slutade två så drog vi ner till birsta, hittade ganska mycket, viktiga grejer iaf.
tex marinblå dunjacka (som jag sökt väldigt länge, dock i herr modell så är lite för stor men det dugs..), tre par skor, halsduk, vattenflaska (haha en as ful, rosa, men behöver en ny eheh), hårfärg (gissa vilken), lite kläder, osv. kanske slänger in en snabbis bild längre fram höhö om jag nu orkar (brukar inte orka men ;)).

så kom hem igår runt nio så vart bara lite mys oså med familjen, va trött som satan så somnade lite då och då under kvällen haha. skönt så.
och idag så har jag vart en liten snabbis på stan och köpt lite smink oså. och nu ska jag duscha och få i mig nått att äta. sen verkare som att man ska till laserhallen med några och fira en tjej, äta och sen ska dem dra ut. jag hänger nog med en stund, men har ju första seriematchen imorn så måste hem och sova så man är i toppform haha:) kila nu. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0