torsdags mys



älskar dem här muggarna, riktiga temuggar eller vad man nu ska säga haha..



ganska stolt över mig själv. imorgon är det den sista apu-dagen. sen är det för övrigt lov. gud va skönt säger jag. men idag iaf så fick jag veta vad jag skulle få för betyg osv pga min handledare inte jobbar på fredagar. gud va skönt för henne säger jag. och gissa vad jag fick! gissa! ni kommer aldrig att kunna få rätt! fick mvg! fatta mvg! det är bra ju:) otroligt nöjd och glad.

efter apu'n så kurade jag ihop mig under en filt och drack lite te och åt "rosting"-macka, som för övrigt alla verkar ha jätte roligt åt, jag har alltid sagt rosting vafan.. inge fel med det ju :( haha. sen vart det lite plugg och sen bestämde jag mig för att gå och träna, halsen får bära eller brista! sen plugg igen så nu är jag nästan klar med psykologiuppsatsen, ska bara fixa till den lite imorn. så nu blire att skölja ur hårinpackningen och lägga sig. är ju en dag imorgon också! ett helt lov faktiskt! så skönt!!! love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0