mayday parade anywhere but here


den 20 blir man förhoppningsvis kvitt sina bekymmer. långt kvar men gud så skönt det ska bli. förhoppningsvis. bara APU och träningar veckan ut.

men idag åkte jag och therese till sundsvall för litt shopping (jeansleggins och stickad kofta från gina tricot och underkläder från hm, checkkk) sen lunch innan vi mötte upp ulla och gick till hennes skola. för therese skulle klippa och färga håret. jag skulle också ha klippt mig men fanns ingen tid men följde med ändå.

satt där i flera timmar. ont i rumpeeen nu ju.. mer än tre timmar.. sen sprang vi till bussen och åkte hem. åt middag sent och kollade lite på idol. och nu fixar man lite här. därför det ser ut som det gör.

imorn vet jag inte vare blir på dagen, plugg kanske, om jag nu orkar.. sen ska man va barnvakt och då kommer nog wille och håller en sällskap. och på söndag då är det troligen match i sundsvall. kulttt. men fortsätta nu sen sova sköööönt. love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0