just somebody


verkade som att det var en förlust-helg. modo förlorade. sverige förlorade. vi förlorade. fast grymt rolig match. de laget vi mötte ramlade ner från div1 förra året sen dem vart där i några år. så vi låg väl inte riktigt på samma nivå. men kul som sagt.

sen måste jag säga.. flickan som lekte med elden va lite sisådära. nu hade jag höga förväntningar pga ettan va grymt bra. men mja.. som sagt sisådära. vart en tidig kväll efter det. kollade en bit in på dendära brittiska wallander eller vare va som gick igår. hm.. nja inget för mig.

och idag har jag vart på skolan hela dagen. gick igenom vad vi gjort hittills osv. får besök av en lärare imorn dessutom. hoppas man gjort bra ifrån sig heh=D. men nu ska jag berätta vad jag önskar mig för mamma. undra om hon ramlar av stolen eller inte. tror dock inte det haha. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0