en mysar dag


idag är jag - seg-i-kroppen, sönderslagen, myssugen, colaberoende, huvudvärkstönt, ingen-övningskörare, törstig, godissugen, hungrig, filtberoende, ny-mobil-beroende, osv. mycket i ett.

har bara suttit inne och inte gjort ett skit idag. skönt det med. va tänkt att jag skulle ha övningskört nu men orkar verkligen inte. försökte att vara närgången i matchen och verkligen vara hård oså, men om jag säger såhär. verkar som att jag fick mer slag än vad dem andra fick. öm över hela kroppen typ;s haha.

men ska ta en dusch nu iaf så man piggnar till lite, i hope. men sen blir det nog inte mer gjort än att jag måste städa rummet.. tror jag duschar efter förresten.. men sen blire gomiddag och wille kommer hit och myser. sen får man tagga till birsta imorn haha. men lika bra att sätta igång då! ååh så trött.... love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0