just dance



matchen gick sisådär. vart 4-4. dock så vare våran match hela tiden, fyfan va bra vi spelade. så roligt att spela. dock så hände det en liten grej, som många undrade över haha.. och även jag fortfarande.
sprang ihop med en tjej och hon knockade mig med hennes huvud eller nånting så jag svimmade en stund. sen vaknade jag av att jag fick panik för fick ingen luft. va jävulska obehagligt. speciellt av att bara vakna upp utan att veta vad som hände. menmen satt mig och vilade några min för allt snurrade oså men sen så vare bara att ge sig ut igen, tur va att det va i tredje perioden.

sen mådde jag inte så dära jätte bra efter men åkte hem, drog i mig lite mat, duschade och fixade sig. för sen drog jag till några tjejer och förade lite där. sen drog vi till herrlaget och några ur damlaget plus nå annat folk. och sen vidare till stan sen då. hade riktigt kul faktiskt. va länge sedan. sen kunde man kura ihop sig skönt i sängen. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0