citron i glaset



imorn blir det match kl 13.30 på öbacka
så hoppas ni kommer och kollar :). dock verkar det som att vi blir sjukt få, undra hur det ska gå. jag som är halvsjuk oså också. va ju som sagt på sjukhuset i tisdags och kollade lite. ska dock komma tillbaka för att ta fler prover nu på tis igen. men går på pencillin just nu, men åt sista idag så det ska nog gå bra. för sen efter matchen blire troligen utgång, roligt! va längesen :).

så idag har jag bara tagit det lungt och försökt peppat lite inför match. hade min sista apu-dag idag så fick massa teckningar och hejdå-kramar, gulliga barn! efter det vart det lite övningskörning och skickade in psykologiuppsatsen, hoppas den vart bra :/ försökt att verkligen kämpat med den. och nu ikväll har jag bara övningskört lite till, kollat vad jag ska beställa för grejer, osv. men nu är det dags för sängen! love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0