blue and red


innan vi skulle åka till birsta, ja va tror ni händer? bilen pajjar.... så vart några timmar sen. pappa kom hem och fixade lite oså. men sedan nere i birsta dog den igen så men det gick att fixa. hatar bilar haha.....

jag hade bestämt mig för att köpa en mobil. dock inte vilken så det vart lite problem med det så det slutade med att jag inte kom hem med någon. istället med ett par skor. och jag som inte skulle köpa nå fler skor.. och hade även lovat mig själv att köpa massa kläder! dock.. tror ni att jag då hittar nått? nje inte direkt va.. ska beställa ist.

sen på tisdag va jag ju på sjukhuset och tog många prover så hoppas man får veta svaret så fort som möjligt. är dödligt less just nu. hela kroppen är jämt slut. orkar typ inte göra någonting. sen har wille vart här så man fått träffa han lite. träffas så sällan..

men nu har jag precis sett klart på en film och funderar på om man ska sova eller inte. dock inte trött.. inte så konstigt eftersom man sov till typ tolv och bara myst hela dagen haha. men ska ta mig nått att dricka iaf! vart jätte törstig de senaste dagarna.. konstigt.. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0