the world




jag har kommit fram till att jag varit i: thailand, italien, spanien, finland och såklart sverige..

..och jag vill till och göra: italien igen, kina, spanien igen, island, thailand igen, se eiffeltornet, frankrike, grekland, london, new york, usa, storbrittan, japan, tokyo, indien, egypten, afrika, safari, nya zeeland, australien, dyka bland hajar, hawaii, brasilien, alaska, turkiet, portulag, loch ness, döda havet, argentina, mexico, canada, osv.

har även glömt bort hälften av vad jag vill göra så har lite att hinna med att göra tills jag blir för gammal. heh. love.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Ser att vi vill åka till typ samma ställen, när drar vi billan?:)

2009-11-25 @ 18:42:50
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0