mycket på ett blad


har legat i soffan/sängen hela veckan typ. helt utslagen. feber, illamående, osv fick även halsont och rejäl hosta osv. men på fredagen så gick jag till skolan två lektioner, för att ta hem böcker, fixa lite grejer osv. sen efter de två drog jag hem och soooov. helt slut.

sen vart det middag och sedan bio för att se twilight filmen. den va väl bra. dock tycker jag alltid filmerna blir bättre när man kan se dem en gång till. plus att jag mådde piss, kändes som jag skulle spy osv flera gånger under filmen haha. sen hem och typ mysa och sovaaa.

vaknade ganska tidigt så följde med och kollade på våran match i sundsvall. va kanske inte så smart och mådde riktigt dåligt haha. men som tur va vann vi och fyfan va sur jag va att jag inte kunde spela, lirade så grymt bra=D. fyfan..
sen åkte jag hem, tog det lungt, åt mat och drog sedan till kim där några ur klassen va. fast drog hem runt elva tror jag för orkade inte vara ute mer. plus att dem drack osv, blir så tråkigt när man inte själv göre haha. aja. såg på lite film oså. bilderna nedan är därifrån.

på söndagen och måndagen var jag bara hemma och tog det lungt. mådde sisådära. och idag är det tisdag och nu känner man sig lite fräshare efter dusch osv. febern är nog borta men känner mig fortfarande yr osv så stannade hemma idag. plus att jag bara hade en lektion. snart kommer även wille. inte träffat han på jätte länge känns det som. senast en liten stund i fredags efter bion. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0