i'm going brown, so brown



osminkad och freshhh haha. just nu så klaga inte, klockan är förfan 02.30 ;D


i fredags så åkte jag in till stan och chockade mig själv. ja ni ser nog ovanför vad jag gjort. vad tycks? jag vet inte än. men tror jag är ganska nöjd iaf. tror jag haha. tar nog ett tag att vänja sig men. alltid vart blond satt.
vart dock liiite mörkare än vad jag ville ha, men ville samtidigt inte blir för ljus osv. frissan fixade även brynen på mig så man matchar haha. som sagt vad tycks? dåliga bilder men vafan. får väl fixa lite bättre sen då. hade dock vare kul att chocka alla ikväll heh.. men vart ju inte så.. love.


Kommentarer
Postat av: avis!

shit, du passar jevulska bra i båda färgerna!!! bra val av nyans!

2009-11-02 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0