just like yourself





hämtade ju som sagt ut ett paket. allt satt någorlunda bra, förutom en grej. funderar på att skicka tbx men får se hure blir. visar kanske sen vare va för något.

i fredags så vart det lång skoldag sen hem och fixa gopizza, mozzarella och ruccola osv på, förbannat gött. sen kom wille och myste tills nästa dag då jag hade match halv fem. vart 3-5 om jag inte minns fel. sen hem och äta lite snabbt, dra på sig kläder och fixa sig sen åka till pia där resten av laget var. efter ett tag kom även herrarna. hade riktigt kul, det enda negativa är ju dock att det bara är jag som är under arton, alla kom inte satt. menmen. så idag så mår man som man förtjänar. heh. bara blive en inne-mysar-dag idag. lagade gomiddag till min familj och nu har vi nyss ätit en god daimtårta pga fars dag. blir väl nån film senare skulle jag tro och sen sova inför skolan. för övrigt så "firade" jag och wille ett halvår i fredags, känns väldigt bra :). love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0