sockersocker




fått sockerkoma av marrängsvischen (som stavas?). usch haha. precis sett klart på mammas pojkar. unnade mig en paus efter att ha pluggat som en tok. men nu är man klar med en av tusen uppgifter iaf... gud va tur.. aja. wille kom även igår och roade mig lite. så i två dagar nu har jag fått vakna halv sju av hans väckare.. man lider ju haha.

men vart skola idag, onödig dag kan man säga. först så hade vi "gympa" som jag inte kan va med på, sen skulle halva klassen och jag ha brandövningsgrejs så fick prova att släcka eld med brandsläckare oså, ganska kul faktiskt. sen slutade vi visst så då gick jag med kim och jasmine på stan och fikade även. sen hem och plugga och se på tv wiho vilket liv man har heh. och nu.. ja nu har jag sockerkoma (y). love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0