små underverk


vart mycket plugg och sjukhus hemma hos mig förra veckan. fick veta idag att det gick på bra ena provet, bara att få veta hure gick på andra då. gick till skolan på tors och fre. på fre kväll kom wille och stannade till sön, myste, var barnvakt åt en sjuk lillasyster, tog igen sig oså. skönt efter en dryg vecka. bara mys, gomat och gogodis heh. fet...

men idag är det en ny vecka och inget mer speciellt händer denna vecka vad jag vet mer än att jag ska ta svinsprutan imorn om jag nu inte skippar den i sista stund. är klyven om hur jag ska göra..

men det löser sig nig imorn. men nu blir det fika och fortsätta se filmen Helens små underverk på kanal 9. sen dusch och sova. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0