do like you allways do


wiho idag hade vi visst sovmorgon till kvart i tio, roligt att hälften av klassen inte visste om det - och då visste ju såklart inte jag heller. men jag och jasmine skrev om våran adopterade son lasse som är gravt utvecklingsstörd, det va ju roligt det med, jo visst..

har räknat till att jag ska ha fyra prov och massa inlämningsuppgifter innan man får jullov, känns inge bra - människor-av-stöd-prov, psykologiprov, naturkunskapsprov, kommunikationsprov, bl a. jag kommer få det jobbigt..



tur så är jag nästan frisk nu, ett litet plus i kanten. men inte tränat på två veckor så blir ingen match för mig imorn, tyvärr. så imorn blir det att kolla på lillasysters handbollsmatch och sen kolla på min egen match haha. sen får jag se vare blir.
ikväll har jag vart barnvakt iaf och äte gomaten så är typ fortf mätt haha. ska snart sova, ögonlocken är ganska tunga nu hah;P. love

(felåt jasmine att jag råkade skriva å ist för o på son.. bitchhh eheh..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0