bra dag. bra dag.


denna dag har varit väldigt bra. förutom skolan då. hade två lektioner sen träffade jag therese och gick på stan och kollade och fikade. köpte lite saker oså.
sen hem för att hoppa i träningskläder. efter träning drog man ut och övningskörde. köpte gofika och gomat, mmm gohemmapizza blire imorn av mig.
sen hämtade jag ut ett paket med kläder och skit. mmm så nöjd! och nu har jag bokat biljetter till twilight2 den 20de!!! bra dag. bra dag.

och eftersom att det var ett tag jag skrev så har jag gjort följande för att inte den röda tråden ska försvinna:
sön - förlust med 5-4, fyfan.. sen skrev jag klart ett arbete så det va skönt.
mån - skola och bara tare lungt.
tis - skola och sen träning.
ons - skola i fem min sen vart det lunch med tjejerna, sen kom wille och sov över.
lugn vecka som vanligt, det behövs! är helt slut i kroppen typ. menmen. ni kanske får se sen vad jag skickat efter hehhhhh. love.

har lovat bilder på mitt hår. det kommer. det kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0