a night, a day


som sagt så är klockan ganska mycket och jag ska snart krypa ner i sängen för att vara pigg inför imorgon. match i sundsvall. behöver poäng nu så det är bara att tagga!

igår efter att jag varit på stan åkte jag hem och åt, sedan till wille för att chocka han och hans familj hehe. sen idag åkte jag hem runt tre. skulle blive utgång ikväll men vart inge av. tråkigt men kanske lika bra. så man är pigg inför imorn!
så blev gomat, godricka och gofilm + plugg? vetefan vad som tog åt mig. plugga på en lördag kväll!? mycket bra gjort måste jag säga! dock inga jobbiga uppgifter, APU-rapport satt. stolt över mig själv hahaha. men nu la jag ifrån mig skrivandet så får fortsätta imorn. för nu blire sängen. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0