white brown white white


lite nytt, mycket gammalt. mja det får va såhära tills vidare. nu ska jag planera mina koomande veckor och sen plugga inför ett prov imorn. ja gud så kul. blir ju inte bättre när man vaknar till skit väder. nej tack. sol ja tack. therese, kan vi ta resan nu eller? får vänta ett tag... dock sthlm snart woho :)
innan jag kilar vidare så tänkte jag lägga in lite bilder jag fick ihop under valborg. dock bara förrarn hos mimmi. pussbyeloveyou


alina celina annelie

alina celina annelie jasmine camilla anna
(fin färg på groggen jag fick till va? den ljusblåa närmast här haha)

kim jessika jasmine anna

jessika jasmine

celina mimmi linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0