just like a blue star


ja jag vet, update nu vafan iaf.
förra veckan vare ganska lungt. vart med folk oså. i tisdags hade vi dock tjejmässa där tjejerna i min klass och i tvåan på BF skulle va "personal", förbannat drygt men annars så. det va kul när man stog i garderoben och inte fick lämna ut jackorna till brudarna som försökte skolka mohaha, något sura de vart då :) heh.

i torsdags tog jag, therese och jessika en ledig dag för att åka till sundsvall och shopppe litt. köpte dock en tunika bara och ett par pumps som dock ska tbx :/ sur, hatar mina fötter.. sen vart det typ stan i hsand en sväng och fixa lite grejer sen hem för att tagga inför valborg. började hos mimmi med massa tjejer, grillning osånt. sen drog vi till sälsten och förstörde mina fötter. ett tips; inge smart att ha klacks och gå på stenar med dem, bara ett tips lixom. sen in till stan och träffa resten av härnösand och sen va vi några som drog hem till e för att dryga och efter ett tag även sova haha.

i fredags så vaknade man hos e så jag och therese drog och käkade på donken, bakismat mmm. satt vid hamnet och bara njööööt av solen. sen åkte vi hem till mig och duschade och åt oså. sen drog vi till snibben med massa andra, dock kallt så drog till m efter ett tag, vart lugn kväll för mig, skönt. drog sen till w för att sova.

lördagen så vaknade man brevid w och drog senare till frånö för att se på lillasyster spela fotbollsmatch. kom hem runt åtta så stannade hemma bara. lugn kväll, kan va skönt ibland. sen på söndagen så vare tänkt att åka till kusinerna för några av dem fyllde år, men orkade inte så w kom. han åkte dock hem nio så såg på film sen sove. och nu, måndag, så sitter man på datakunskapen och .. gör ingenting woho. pussbyelovemktmkltkmtkmtk

några bilder kommer från valborg sen

Kommentarer
Postat av: Lina Libell

ååååååh, vilken vacker bild linda:) he-he

2009-05-04 @ 17:44:23
URL: http://linalibell.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, den är otroligt vacker ;)

2009-05-05 @ 17:21:47
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0