entriptillstorstadenvåran


hm va ett tag sedan.. men haft fullt upp typ. eller känns som så iaf. fick tillbaka mitt matte nationella och jag vart inte nöjd, men vart iaf inget ig för mig som det vart för nästan halva våran klass, var svårt faktiskt. menmen inget roligt att berätta kanske men så blev det.
snart är sommarlovet här och jag har ganska mycket kvar ändå i skolan, känns det som iaf. ska snart sätta mig och skriva någon uppgift och sedan ta en prommis eller springtur. men innan det blir av kanske jag ska berätta vad som hänt under tiden jag varit borta..

sista inlägget jag skrev va förra fredagen och då gjorde jag inget speciellt för va lite små sjuk. och eftersom att dagen efter, på lördagen, så ville jag vara frisk och kry för att "överraska" jessica med lite partayy för hon har fyllt år. så det vart en helg i ramvik igen för mig, kommer snart bli en bonde?! men iaf så vare kul och mycket hände. sen så sov jag hos wille och vaknade där oså på söndagmorgon. mys. dock hem runt fem för att se lillasyster spela match. såklart så vann dem över hsk ;) heh.

måndag, tisdag och onsdag gjorde jag inget speciellt vad jag kan komma på just nu mer än att va med wille osv och pluggade. det sistnämnda börjar verkligen döda mina nerver, ska bli så jäkla skönt med sommarlov. men sen tidigt på torsdag morgon ( när vi för övrigt va lediga som resten av sverige? ) så åkte jag till stockholm med min familj för vi skulle på bröllop osv. så vart grönan på torsdag när vi kom fram för att behaga lillasyster ( och jag då, heh ). bodde hos några kompisar till mor och far mina. på fredag vart det shoppppping för fullt. dock kom vi iväg lite sent oså så vart inte så jätte mycket för mig. sen på lördag så skyndade vi en runda på stan innan vi skulle dra oss mot bröllopet som varade till sena natten. på söndag va alla ganska nöjda så tog en sväng till kirsta eller vare heter, gallerian där iaf?. sen hemfärden och vakna till skola....

igår, måndag, så vart det skola och sen även min första träning ( på gräs även ) och den vart ganska lyckat så är happy happy nu :). och idag, tisdag, så har det bara varit skola, stan och nu sitter man här och ska snart göra det jag skrev längst upp. imorn så ska jag först på skolan och sen så ska jag följa med och kolla på våran borta match. ska bli kul faktiskt, dock peppra med pollentabletter haha. men som sagt, mycket i skolan så lika bra att man fortsätter. ursäkta långa inlägget men så blire. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0