ett två tre


vart en hemma dag idag. allergierna håller på att ta död på mig. sprutan som jag tog hjälpte inge vidare. men mor min hade visst vart iväg idag och köpt nå tabletter, thanks. hoppas det hjälper..

min dag har vart perfekt. vaknade först dock klockan sju och sa nej jag orkar inte, mina ögon och näsa är igentäppta. gonatt. sen vaknade jag igen runt elva och åt go frulle och myste framför tvn i solen(!). gick ut och sprang en sväng (ja visst va jag duktig? tack) och efter ett tag började det små regna medans solen va framme, det är så det ska vara när man ska springa, helt perfekt. sen runt tre halv fyra fick man besök av mysarn som va här till nio. fikade lite framför Greys och nu ligger jag invirad i mitt täcke i sängen, mysss. fick dock veta att jag har engelska nationella imorn klockan halv nio(!) .. väldigt sur nu, eftersom att jag egentligen börjar klockan tio på torsdagar. mkt sur, mkt sur. vill ha helg nu!! pussbyelove

09-05-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0