africa karl wolf


engelska nationella va ganska .. svårt tycker jag, ett ämne som jag hatar dock. hade även matte nationella för några dagar sedan, vetefan hur det gick. vet att jag hade några fel iaf. hoppas dock på ett lite högre betyg på matten än engelskan iaf.

i helgen så på fredagen åkte jag till kramfors med therese efter skolan och sov hos henne. va med några kompisar till henne oså. fick även höra skåningar snacka, fattade inte ett jäkla dugg;o dock så tycke dem att jag pratade som stockholmare, hm vetefan det alltså.. sen på lördagen så åkte vi till hennes pappa i ramvik och va där ett tag sen åkte jag till wille och sov där. sen på söndagen kom fader och hämtade mig och vi åkte till sara och jim och grattade molly som fyllde ett år osånt. sen hem och äta och få besök av min ena farbror. sen sova och vakna till en ny vecka.

denna vecka hare väl inte hänt nått speciellt förutom matte nationella. vart med några, försökt pluggat, suttit vid hamnen, kliat sönder mina ögon och näsa pga pollen, osv. snart är det sommar, snart är det sommarlov. vem kan längta mer än jag?!?! mohehhhhh :) pussbyelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0