you will calling me


helt otroligt hur man kan fastna för en film. jag är verkligen en sån person som kan leva mig in i olika saker som tex filmer, låtar/musikvideos, osv. sjukt som sagt. dock så vare ett tag sedan jag såg klart den, men har ätit och kollat runt lite här. dock så ska jag göra något som min mor nog blir glad för nu - ska städa. jo ni hörde rätt. jag. städa. inte. ofta. men ska göra det tills klockan nio iallafall för då börjar en film jag tänkte se. sen ska jag väl försöka somna så fort som möjligt för imorn blire sundsvall/birsta hela dagen. tror jag iallafall haha. dock har jag lite bilder jag ska visa sen i think så skriver väl om ett tag igen. pussbyeloveonandon

btw satt en stund igår/idag och fixade thereses bloggdesign för hon frågade om jag ville hjälpa henne. vart ingen speciell alls men får väl fundera vidare och se om jag kommer på nån bättre. troligen inte men. eftersom man inte vet vad den andra personen gillar är det svårt tycker jag. ni kan ju kolla in den här iallafall, om jag inte lägger in en bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0