walk on water maybe


det är dålig skrivning här just nu. vetefan varför men det är väl så. ska snart börja mitt lov med att gå och kolla vad som kom hem till mig från h&m som jag beställde. några tusen fattigare, känns bra känns bra. kan ju kanske visa lite sedan vad det blev, köpte även nya shoesss i fredags, nya favvosar helt klart. sen ska jag väl testa lite och hoppa in i duschen. sen får vi se vad jag har bestämt mig för. har två olika alternativ satt, hör av er för ett tredje. woho spännande...

men iaf så vann vi våran sista match för denna säsong, 5-8, så jäkla underbart. hoppas ni har läst tidningen för mitt namn nämndes. känns fint att avsluta så :) dock känns det tråkigt att inte ha nå mera träningar heller, för vi skulle visst sluta direkt efter matchen igår? shit.. men ska väl börja träna med fotbollen snart i hope.

jag vart sönderslagen på matchen. har fortfarande ont haha. har fyra stycken röd-gul-blåa bollmärken plus ett till sen förra matchen, fick även en jävligt hård boll på kinden-näsan så är röd som en tomat där och har as ont, stackars mig, va även en idiot som slog klubban i huve på mig. hur fan lyckas man med det? gah.. och det vart ju inte bättre direkt för jag slog i huve för några dagar sedan, fick tom lägga mig ner och vila för allt snurrade. haft huvudvärk plus illamående i flera dagar nu så funderar nästan på om det skulle kunna ha blive nån hjärnskakning? isf en liten en men endå? tåls att fundera på....
men dusch och kläder nu, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0