våren är här, o-k?!



sommaren nollåtta va bra, sommaren nollnio kommer bli bättre

två bildbomber på kort tid, lite små kul faktiskt. de bilderna precis nedanför är från i lördags, va hos ärtan och käkade med sju tjejer sen kom några fler och sen drog vi vidare bla bla. fest som sagt i lördags och i söndags så vart det mys med beck osånt. woho.

ny vecka, sjuk måndag och tisdag, idag så gick jag till skolan från klockan åtta till tolv. blev lunch på biggan denna dag med tjejerna woho. sen stan när vi slutat osådära. trevlarns.
nyss äte nu. jo det är våffeldagen(?) men jag och min familj vägrade och körde på gröt?? kanske blir våfflor imorn eller nått istället haha. ska nog snart försöka plugga lite. är grymt efter... sjuk för mycket. woho kanske hörs senare om jag orkar. (nu har ni nått att läsa iaf, spec du ärtan!! klaga inte!) pussbyelove

btw, bara jag som älskar att solen tittat fram mycket på senaste tiden?! vart dock less igår näre snöade lite. men what to do lixom. längtar till sommmmmaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0