ursäkta den oseriösa stunden ciao


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 160 typ haha..
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? typ laget
4. Hur lång är du? ungefär 170 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? tänkte snart se på twilight iaf
6. Hur löd ditt senaste sms? vi kan ses nästa vecka kanske:) puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms tror jag.. vene
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget, men de bor tsm hah
9. När såg du senast din mamma? för fem min sedan
10. Icke godkänt i något ämne? inte just nu iaf
11. Mvg i något? inte vad jag vet om iaf
12. När vaknade du idag? runt kvart i tio, hann till matchen endå hah
13. Vilken är din favoritplats? tänker jag inte berätta..........
14. Vilken plats föredrar du minst? jadu vene, kan man säga sitt eget rum?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? 26 år och reser världen runt
16. Hur stor är din säng? den är liten men mysig ;;
17. Vad sover du i? trosa och bhhh
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre oftast
19. Var har du bott/bor? härnösand all the time
20. Tycker du om kinamat? ibland, ibland inte
21. Tycker du om kaffe? hatar lukten, hatar smaken
22. Vad dricker du helst till frukost? vatten eller juice
23. Kan du spela poker? ehm.. är en riktig storlirare på det..
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja flera
25. Vill du ha barn? ja, men kanske inte just nu va
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och ytterst lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? några gånger ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? både och, mest havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, roliga händelser osvvv
30. Äger du dyrbara smycken? beror på hur man räknar, men jorå
31. Kan du rulla med tungan? haha hm fattar inte ;;
32. Vem är den roligaste människan du känner? inte äre ärtan iaf...
33. Vad har du för ringsignal? alla som inte vet det ska inte få veta heller....
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? moderjord har sparat ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min kind som vart måltavla idag
36. Kan du byta olja på bilen? vad är en bil är min fråga
37. Vilken var den senaste boken du läste? har jag ens läst en bok är min fråga
38. Dansar du i bilen? haha nej, liiite för trångt va
39. När var du i kyrkan senast? begravningen i torsdags
40. Hur många hål har du i öronen? vill inte ha så nu är de nästan igenväxt
41. Har du någon piercing? nej det kan man ju inte påstå
42. Har du någon tatuering? nej så du kan få ge mig en tack
43. Har du provat droger? ts nejrå.....
44. Röka eller snusa? ts nejrå......
45. När blev du av med oskulden? när ska du förlora din är min fråga
46. Har du pojkvän/flickvän? nej vad är det????
47. Har du ett bra sexliv? haha vad är det???
48. Vad är ditt mobil nummer? jag har tappat mitt, kan jag få ditt? ;;
49. Vad ska du göra ikväll? troligen film och lägga plåster på såren va
50. Har du några syskon? jorå en i miniatyr av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0