it's so so so over


okejrå.. det vart inte som jag hade tänkt mig - städningen vart att jag tog slängde fem plagg i tvätthögen, vart ingen film för såg på massa serier istället, skulle ha duschat innan klockan tolv och den är snart det så isf skynda skynda skynda. och inte nog med det så har jag fått väldigt dåliga tankar uppe i mitt huvud. alla kan göra misstag? men ska man förlåta eller köra vidare? tror jag måste köra på det sista för det är bara jag som kommer lida. det löser sig. det gör det alltid. allt löser sig.

dock så ska jag väl försöka skynda mig i duschen och hoppa ner i sängen för att sen kliva upp vääääldigt tidigt och åka till sundsvall/birsta. gah. inte pepp alls. eller... heh jo! vill dock ha mina kläder från h&m nu... hatahatahata. dock vart detta inlägg som mina övriga. ah väldigt konstiga så tipsar om en låt som avslutning. kat deluna - unstoppable. lyssna och fasta. pussbyelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0