i just love that sound


woho, börjar gå segare och segare för mig här haha.
men i fredags så vart det först skola med stan och fredagsfika med tjejerna som vanligt. även så gick tjejerna en catfight med en svartrockare, hade vart kul att se (va med), men jag och kim missade det fan.. sen på kvällen så åkte jag ut till ramvik och festade med therese och frida, faktiskt väldigt kul :) även om några vart för fulla, slåss osv. bushfest helt enkelt haha.

sen på lördagen så vaknade man upp med therese brevid sig så det va inte helt fel och sen solade vi lite osv, visste inte att sånt fanns i lille ramvik (hälledal, vet inte vad det är för skillnad men..). sen hem och äta och sen ut på fest igen med de vanliga (härntacity). inga bilder från helgen, men såg att några andra har så slänger väl in några om jag hittar nå. sen på söndagen låg man bakis, ännu värre än lördagen men det gick endå :). kul iaf.

och idag äre måndag och det betyder äckelskola. hade prov idag, as glad för klarade mig :) hade pluggat nån timme bara, stooolt. sen har jag kollat på lite grejer med mamma, woho nyfikna? ;; blir finfint och jag är glad som in i helvete. bra dag bra dag. dock imorgon så har jag skola som vanligt, och även ett till prov så ska duscha lite snabbt och läsa igenom lite. lär ju dock va för trött för det så får väl försöka plugga lite på skolan. prioriterade andra saker denna gång. hm. som vanligt huh. gonatt pussloveuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0