cuatro grados sobre cero


hoppas ni har tagit vara på dagarna som varit! här har det varit ett jävulska fint väder. helt otroligt. vår i luften, det gillas väldigt mycket. en hel vecka har gått sedan jag skrev, om jag inte minns fel. har inte haft varken ork eller lust. varit helt konstig de senaste veckorna, helt ur fokus. om det fortsätter blire nog en tripp till sjukan för att se om nått är fel. menmen.

ingen skola i fredags, väldigt sjuk med en jävulska halsont osv. lördag vart det dock en lugn dag för att vila upp sig inför lagfesten på kvälla. väldigt kul måste jag säga=D kanske lägger in nå bilder om jag får tag i några (näe jag vet, aldrig kameran med..). middag på Amenta sen vidare till pia. på söndagen låg man bakis.. måndag och tisdag va man sjuk igen. onsdag kämpade man från klockan åtta till ett, sen stan och fika med tjejerna. välbehövt. torsdag sjuk.

och idag så vart det skola till ett sen fika och stan med tjejerna igen haha. köpte lite presenter oså eftersom ärtan fyllt år woho 17! och ikväll så vart det att se Männ som hatar kvinnor, så jäkla bra! hatar typ svenska filmer, men den va grym faktiskt! se se se. dock så vart det inge mer för kvällen. ska ta en iprem för min jävulska magont och sen vetefan. men nått händer väl. pussbyelove

thirst sediento hot caliente cold frío alone solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0