call you out


lite dött här igen då haha. woho tillbaks. lite snabbt innan jag ska gå och lägga mig rå. fredags vet ni redan. lördags vart det ferre med först några ur klassen sen drogs man åt olika håll och kanter. träffa massa trevliga he-he. sen sprang man runt hela staden för att leta alldeles för fulla personer. sen drog vi och sov.

kom hem runt klockan ett på söndagen och mådde skit så skippade min första fotbollsträning. såg på beck och lite såna saker. måndagen så var vi lediga så då vart det stan med ärtan. fika och köpa present till min mor som fyller år på ons. tänkte plugga men vart icke av.

idag skulle det ha blive skola men vart typ ledig från det också så har bara dött här. ah vart så jäkla depp när jag såg snön som yrde så gick och la mig igen =( blö. vill ha sommar, eller iallafall vår tack?! dock så ska jag sova snart för imorn blire att stå och kolla på massa utvecklingsstörda barn när de åker längdskidor, det enda pluset är att vi slutar tidigt plus att det är nära hem till mig hehe. sen fyller ju mor år så ska visst ut och äta and so on.

orkar inte lägga in nå bilder på kläderna jag köpte sist heh. men det vart två skinnjackor, linnen, tshirts, shorts and so on. happy face. pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0