blackout in the morning


älskar sovmorgon. vakna elva. känns finfint. förutom att man vaknar till "shit jag måste städa idag" så då somnar man om till tolv ist. skönt. det är så det ska vara.. förutom städningen då. min mor fyller år på onsdag så hon skulle ha lite partajj med några vänner oså här. så jag tänker då inte vara hemma ikväll haha. dock så lovade jag att städa.. gah.. men lika bra. ser ut som en soptipp här. det är förjävligt. så min dag kommer bestå utav städning och sen middag med hönorna och tupparna sen drar jag vidare nånstans. två alternativ.. som vanligt.. hm...

igår skrev jag inget förrutom listan nedanför. sjukt trött. klev upp nio för att sedan åka till sjukhuset och fixa lite saker, sen sundsvall och shopppéé litt, sen vidare till birsta för samma saker. kan visa senare om jag orkar vad som fick följa med hem. mycket nöjd över mina senaste fynd heh ;) menmen kom hem runt åtta på kvällen så såg på film och lite sånt bara. trodde det skulle bli en tidig kväll. men som vanligt så piggnar jag till runt tolv + några fyllesamtal osv så somnade man runt klockan tre endå. lov är för härligt :) haha. dock städning nu!! pussbyelove and so on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0