ulalala


ikväll
så ska jag troligen till kim och fira henne som fyllde 18 år igår ( grattis!=D )! dock blire inge drickandes för mig för jag mår sämst. jätte ont i magen osv men får väl hoppas det går över snart..

min helg vart väl inge vidare, inte som planerat iaf. fredagen var bra. åt middag med familjen ; åkte till elin i kfors och va med några tjejer och drack ; gick till staden och kollade vad som fanns blabla ; åkte karuseller ( nej jag kan inte få nog av dem haha ) ; sov hos wille.
lördagen så va jag hos wille till middagstid ; åkte till therese och åt med några oså ; gick och såg lorentz & m. sakarias ; gick sedan till erik och då började jag få min söta smärta i magen ; kämpade på men det gick inte, som vanligt, så ringde mor och hon kom och hämtade hem mig ; haan dock träffa wille och henke innan jag åkte ; kom hem och spydde, åt tabletter, osv ; sove on.
söndagen vaknade man med eftervärkar i magen så vart en hemma dag. som typ resten av veckan. fyfan vilket tråkigt väder! finns inget att göra. dock kom wille igår och höll mig sällskap lite. han jobbar i fyra veckor framåt så lär ju inte se så mycket av han. dock ska man kila nu love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0