tivoliiiii tivloiiii


följde dock inte med och kollade på våran match. drog med mig linus och kollade på en hff-match ist. sen på torsdag var jag hemma och pluggade ist för att gå i skolan, sen vart det träning och sedan mys bara. känns bra med fotbollen nu, bättre än på länge, hoppas det håller i sig. min pappa verkar vara lika glad som jag att jag börjat igen haha :)

sen på fredag vart det skola från åtta till elva. gick på stan en tag och fixade lite grejer och kollade in marknaden med några. sen vart det hem och fixa sig lite för att sedan dra till anna och jasmine och äta. sen drog vi vidare hem till mimmi på fest och massa andra tjejer innan vi drog ner till tivolit. mycket kul mycket kul. sen drog jag och wille hem och söv.

lördag så kom therese och daniel och hämtade oss för att först skjutsa hem wille och sen drog vi till therese och grillade med några fler. mys fest. så jäkla varmt och skönt. barbent hela kvällen typ. sen vart det psykparken och sedan tivolit. sen hem och sova. va med wille hela dagen på söndag oså. sen träning och äta morsdags-tårta :)
woho skola just nu. data grejs nu så love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0