summer summer summer summer


skönt med sommarlov va? ni ska veta vilken frihetskänsla som jag känner nu. fyfan va skönt det ska bli. dock hade det varit bättre om man fått tagit studenten och börja jobba istället.. men två år kvar!! tagga!!

nu har jag även laddat upp min kväll med två timmars sömn och en dusch så nu äre bara att fixa sig och packa ner lite grejer som kan va nödvändigt att ha i helgen. verkar som att det blir en helhelg för mig i kramfors. det vart som det vart. synd att inte visa kan planera lite längre i framtiden så hade det inte blivit så. men vafan, det brukar inte bli tråkigt vart man än är ;).
dock så ska jag först åka och äta på höga kusten hotellet (hornöberget ja) med min familj och sen skjutsar dem mig till kfors där jag ska som sagt bli kvar. ska även vara med lillen som ska åka bort i två veckor ifrån mig! panik? ja!?

men dags att skynda vidare. ha en fin skolavslutningshelg/vanlig helg för er som jobbar. för det ska jag då fan ha. love


denna fotade jag förra sommaren. va livrädd att de små krypen skulle sticka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0