solljus utan skymmande moln


åkte till stugan senare ikväll och hjälpte mor med lite städning osånt tråk. dock så vart la familia glad att jag följde med. wiho happy faces. dock hade jag lite tråkigt emellanåt så letade fram moders kamera och tog lite bilder för ja .. mitt kamera är borta.. som bortblåst.. vetefan vart jag kan ha lagt den eller kanske vart nån har tagit den? skulle då fan inte förvåna mig.......
menmen. sånt är livet. hade iaf mysigt uppe i stugan. de har blivit så otroligt fint där än vad det såg ut innan. kan troligen lägga in lite bilder sen. på ny husema osv. även lovat en viss person att ta kort på mitt rum, du kanske kan komma och kolla med egna ögon ist? ;). huset nedanför är min lillstuga iaf där uppe. mysmys. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0