solfrossa i massor


efter att jag, lina, johan och henke åkt ut till stallarna och bada så drog vi till mig och spela litre kort sen skjutsade dem mig till bussen så jag kunde åka till wille runt elva. sen så vare några grabbs hos han så satt och kollade på närom drack haha. wih-o. nästa dag vart det lite solning och sen åkte vi och badade med några oså. sen åkte jag till stugan och åt. va tänkt att jag sedan skulle åka hem för träning men vart inge av för jag mådde piss! drucke för lite vatten, solfrossa, huvudvärk, illamående osådära.

så sov i stugan och myste. dock fick jag så lov att kliva upp klockan sju för att åka in med pappa hem. somnade om och åkte sedan och klippte mig halv två. hela dagen gick pga klippningen.. drygt med en sån tid.. fast va nog lika bra, lite småttttt bränd nu haha. och nu ska jag snart till träning och sen får vi se vare blir. imorn blire nog smitingen med några kanske. sola bada sola bada. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0